Beoordeeld met 5 sterren

Altijd een natuurlijk resultaat

Specialist in laser en peelings

Huidtherapeuten en artsen

Kwaliteitsgeregistreerd

Verzending en retouren

Levertijd
Bestel je op een werkdag vóór 15:00 uur, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden via DHL. Houd er rekening mee dat wij voor de levering afhankelijk zijn van de vervoerder en daarom geen garanties kunnen geven dat je bestelling de volgende dag wordt bezorgd. In de meeste gevallen wordt de bestelling echter wel de volgende dag geleverd.

Bezorgkosten
Bij bestellingen vanaf €75 zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis. Voor bestellingen onder de €75 rekenen wij €6,95 aan verzendkosten binnen Nederland.

Het is ook mogelijk om je bestelling kosteloos op te halen in onze kliniek. Je krijgt een mailtje als je bestelling klaarligt. Voor verzending naar België bedragen de verzendkosten €9,50.

Keuze in bezorging
Bij je bestelling heb je de volgende bezorgopties:

  1. Thuisbezorging: Je pakket wordt bij je thuisbezorgd op het door jouw gekozen adres. Kies je voor thuisbezorging, dan komt de bezorger één keer bij je langs. Ben je niet thuis, dan wordt het pakket automatisch naar een afhaalpunt gebracht of in sommige gevallen bij de buren afgeleverd. Op deze werkwijze van DHL, hebben wij helaas geen invloed. Via deDHL-app heb je echter de mogelijkheid om de bezorging te wijzigen, zodat je het pakket op een ander moment of naar een ander afleveradres kunt laten sturen.
  2. Gratis ophalen in de kliniek: Je kunt je bestelling kosteloos ophalen in onze kliniek. Je krijgt een mailtje zodra je bestelling klaarligt. Het ophalen van je bestelling kan op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 – 17:00 uur.
  3. DHL Pakketpunt: Het is mogelijk om je bestelling naar een afhaalpunt te laten sturen. Dit bied je de flexibiliteit om je pakket op een moment dat jou uitkomt op te halen.

Als je, je pakket niet afgehaald bij een DHL-afhaalpunt
Mocht je je pakket niet ophalen bij het afhaalpunt of het pakket wordt geweigerd, en het komt retour naar ons, dan zijn wij genoodzaakt € 11,00 retourkosten in rekening te brengen. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat wij terugstorten op je rekening.

Vertraagde levering
Zodra wij je bestelling hebben verzonden, zijn wij voor de verdere levering afhankelijk van de dienstverlening van de vervoerder. In geval van vertragingen, bijvoorbeeld door storingen of drukte bij de bezorgdienst, hebben wij hier helaas geen invloed op.

Mocht je pakketje later aankomen dan verwacht, neem dan gerust eerst contact met ons op. We helpen je graag verder.

Bestellingen tijdens Feestdagen en drukte
Tijdens feestdagen hanteren wij aangepaste verzendtijden. In drukke perioden, zoals rondom Black Friday, Cyber Monday en de decembermaand, kan het voorkomen dat je bestelling iets langer onderweg is dan je van ons gewend bent. Dit komt door de verhoogde drukte bij de bezorgdiensten.

Uiteraard doen alle partijen hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen, maar wij hebben helaas geen invloed op dit proces. Ons advies: bestel je producten op tijd om teleurstellingen te voorkomen.

Product niet op voorraad/nabestelling
Als een product niet op voorraad is, kun je het alsnog bestellen via een nabestelling. Dit wordt duidelijk aangegeven bij het betreffende product. Zodra het product weer beschikbaar is, sturen we het direct naar je op. Houd er rekening mee dat de levering van nabestelde producten iets langer kan duren, afhankelijk van de voorraad.

Als je een bestelling plaatst en één van de producten is niet op voorraad, wordt je volledige bestelling pas verzonden zodra het niet-beschikbare product weer op voorraad is. Op deze manier ontvang je je gehele bestelling in één keer.

Wil je liever dat de beschikbare producten direct worden verzonden, neem dan contact met ons op zodat we een oplossing kunnen bieden.

Voorraad
Hoewel wij uiterste zorg besteden aan het bijwerken van onze voorraadgegevens, kunnen er soms onverwachte afwijkingen optreden tussen de online beschikbare voorraad en de daadwerkelijke voorraad door verkoop in onze kliniek. Wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden in de voorraadstatus en kunnen geen garanties geven dat een product daadwerkelijk op voorraad is, ondanks de vermelde beschikbaarheid op onze website.

In geval van een voorraadfout zullen wij je zo snel mogelijk informeren over de verwachte levertijd, maar het is niet mogelijk om ons hiervoor aansprakelijk te stellen.

Volg je pakje via de DHL app
Zodra je pakket is verzonden en ingepakt, ontvang je per e-mail je Track & Trace code. Je kunt je zending ook volgen via de DHL app.

Heb je geen Track & Trace e-mail ontvangen?

  • Controleer je spambox 
  • Wij kunnen helaas geen invloed uitoefenen op het verzenden van deze e-mail, omdat deze niet van ons komt.
  • Zorg er ook voor dat je het juiste e-mailadres hebt ingevuld tijdens het bestelproces. Als het e-mailadres verkeerd is, ontvang je geen Track & Trace informatie. Je kan dan contact met ons opnemen zodat wij je jouw Track & Trace code kunnen doorgeven.

Niet Thuis bij bezorging?
Kies je voor thuisbezorging en ben je niet aanwezig bij de bezorging? In dat geval kan de bezorger je pakket bij je buren afleveren of het direct naar een DHL afhaalpunt brengen. Je kunt het pakket daar de volgende dag ophalen. Houd er rekening mee dat de bezorger geen tweede bezorgpoging zal doen en geen briefje in de brievenbus achterlaat.

Je kunt de status van je zending volgen via de DHL app met je Track & Trace-code. Bij een DHL afhaalpunt kun je het pakket binnen 1 week ophalen, mits je een legitimatiebewijs meebrengt. Na deze termijn gaat het pakket retour naar ons, en zijn er retourkosten van toepassing.

Levering bij buren
Wil je niet dat je pakket bij de buren wordt bezorgd? Vink dan de optie “niet bij buren” aan bij je bestelling. Als je deze optie niet selecteert, geef je ons en de vervoerder toestemming om het pakket bij je buren af te leveren, en ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele problemen, zoals verlies van het pakket.

Neerzettoestemming
We adviseren je om geen toestemming te geven om je pakket ergens rondom je huis neer te zetten. Indien je akkoord gaat met deze optie, is het je eigen verantwoordelijkheid. Mocht het pakket hierdoor kwijtraken, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld.

Beschadigd pakket ontvangen
Weiger een beschadigd pakket altijd. Volgens de voorwaarden van DHL ga je akkoord met de staat van het pakket zodra je het in ontvangst neemt. Als je een beschadigd pakket accepteert, kunnen wij helaas geen onderzoek instellen naar de schade.

Beschadiging pas later opgemerkt? Als je een beschadigd pakket hebt ontvangen, volg dan onderstaande stappen:

  1. Heb je een beschadigd pakket ontvangen, maar was de schade niet direct zichtbaar?
    • Meld dit dan binnen 1 dag na ontvangst aan ons.
    • Je ontvangt van ons een formulier, dat je volledig ingevuld en binnen 1 dag per e-mail retourneert.
    • Wij zullen vervolgens een onderzoek voor je instellen.
    • Let op: Na deze termijn kunnen wij de klacht niet meer behandelen als beschadigde zending.
  2. Stuur ons duidelijke foto’s
    • Maak foto’s van alle 6 zijden van de doos waarop de beschadigingen goed zichtbaar zijn.
    • Maak ook een foto van de inhoud van de doos, inclusief het vulmateriaal.
  3. Bewaar de doos
    • Bewaar de doos totdat het onderzoek volledig is afgerond, aangezien DHL mogelijk de doos opvraagt.

Let op: Als je de gevraagde informatie niet aanlevert, kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen, DHL start geen onderzoek zonder de benodigde documentatie.

Pakket vermist?
Is je pakket vermist? Geef dit binnen 2 dagen na aflevering door aan ons. Je ontvangt een formulier van ons waarmee wij een onderzoek kunnen instellen bij PostNL. De uiterlijke melding is binnen 24 dagen daarna is het niet meer mogelijk om een onderzoek in te stellen en kunnen wij niets meer voor je betekenen. Wij willen je daarom vragen om dit binnen 2 dagen na aflevering te doen zodat we meteen actie kunnen ondernemen. Wil je niet meewerken aan een onderzoek als je pakket vermist is, dan is dit jouw eigen verantwoordelijkheid omdat je ons geen onderzoek laat instellen.

Herroepingsrecht
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Na annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product of de producten retour te sturen.

Wil je van dit recht gebruikmaken? Mail ons dan onderstaande gegevens via webshop@huidlaserutrecht.nl

  • Je naam
  • Ordernummer
  • Het product of producten welke je wil retourneren
  • Naar aanleiding hiervan ontvang je van ons een retourformulier en een retourlabel

Voorwaarden voor retourzendingen

  • Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.
  • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
  • Het product dient ongeopend, ongebruikt en in originele staat en verpakking inclusief alle geleverde toebehoren, zoals eventuele gifts en samples, geretourneerd te worden.
  • Om hygiënische redenen kunnen geopende of gebruikte producten niet retour worden genomen.
  • De kosten voor de retourzending (€6,95)van jouw adres naar ons zijn voor eigen rekening.
  • Voeg altijd het ingevulde retourformulier bij je retourzending.
  • Let op: Als het product of de verpakking beschadigd is of als de bestelling onvolledig geretourneerd is, dan kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen.
  • De verzending van je retour is alleen mogelijk via ons retourlabel. Deze ontvang je bij het melden van je retour via webshop@huidlaserutrecht.nl

Retourkosten
De kosten voor retourzending (€6,95) vanaf jouw adres naar ons zijn voor eigen rekening. Dit is alleen mogelijk via ons retourlabel. Deze ontvang je bij het melden van je retour via webshop@huidlaserutrecht.nl
Uitzondering: Indien de retourzending het gevolg is van een foutieve levering (bijvoorbeeld een verkeerd of defect product), nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Neem in dat geval eerst contact met ons op via webshop@huidlaserutrecht.nl voor verdere instructies.

Terugbetaling retour
Zodra je retour bij ons gemeld is en wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen teruggestort via dezelfde betaalmethode waarmee je hebt betaald.

Winkelwagen 0
Laatst bekeken 0